66479486 021

8448763 0912

19:00 الی 08:30

Controltak@gmail.com


شماره تماس: 021-66479486

پرشر سوئیچ
 - 
نویسنده: مهندس سعیدی
 - 
تعداد بازدید: 6527

فروش-پرشر-سوئیچ

پرشر سوئیچ

*توجه : در این بخش به معرفی پرشر سوئیچ پرداخته ایم ، جهت مشاهده و سفارشگذاری محصولات پرشر سوئیچ کلیک نمایید.

پرشر سوئیچ Pressure Switch  در واقع کنترلرهای فشار می باشند که از ادوات ابزار دقیق محسوب می گردند و در اکثر صنایع مورد استفاده واقع می شوند . از پرشر سوئیچ ها در سیستم هایی که کنترل الکتریکی دارند بر حسب مقدار فشار معین و ست شده ، برای ارسال فرمان on/off به مصرف کننده استفاده می شود .

پرشر سوئیچ بسیار پر کاربرد ، اما عملکردی ساده دارد . در واقع وظیفه ی سوئیچ فشار همانطور که اشاره شد ارسال فرمان قطع و وصل به مصرف کننده در زمان رسیدن فشار منابع و خطوط به رنج مشخص و تنظیم شده می باشد . معمولا عمده تیپ های پرشر سوئیچ در انواع بوردون تیوپ ، دیافراگمی و یا تیپ بیلوزی طراحی می گردند . البته در مکانیسم های متنوع تری نیز طراحی می گردند که در ادامه به آنها اشاره شده است :

 سنسور فشار یا المان فشار در پرشر سوئیچ یکی از مدل های زیر است:

  • پرشر سوئیچ دیافراگمی
  • پرشر سوئیچ بیلوز دار
  • پرشر سوئیچ بردونی
  • پرشر سوئیچ پیستونی
  • پرشر سوئیچ کپسولی

هر یک از تیپ های فوق دارای مشخصه هایی نیز می باشند که موثر در دقت اندازه گیری فشار، نهایتا ارسال فرمان می باشند . به طور مثال در تیپ های کپسولی جهت فشارهای پایین در حد میلی بار مورد استفاده قرار می گیرند و پرشر سوئیچ های بوردن تایپ در رنج اندازه گیری بار bar می باشد .

خرید محصولات پرشر سوئیچ

سوئیچ فشار

سوئیچ فشار در واقع اصطلاح فارسی پرشر سوئیچ می باشد که البته باز هم کاملا فارسی محسوب نمی گردد . اما به طور کلی در کسبه ی بازار از پرشر سوئیچ بعنوان سوئیچ فار نیز یاد می گردد .

انواع سوئیچ فشار از نظر عملکرد :

سوئیچ های فشار " پرشر سوئیچ " در مدل های نرمال باز ، نرمال بسته ارائه می گردند . همانطور که از نام پیداست در نرمال باز حالت عادی تیغه ی کنتاکت باز بوده و به محض رسیدن فشار به رنج تنظیم شده ، کناکت تغییر حالت داده و بسته می شود و همین موضوع جهت تیغه ی نرمال بسته نیز به صورت عکس صادق است .

معمولا در پرشر سوئیچ ها " سوئیچ فشار " مقدار اختلاف فشار نیز قابل تعریف می باشد . به این طریق که در قسمت تنظیم فشار ، رنج مورد نظر جهت ارسال فرمان مشخص و تنظیم می شود و در بخش اختلاف فشار رنج مجدد تغییر کنتاکت تعریف می شود .

مثال :

اگر بر روی یک پرشر سوئیچ 1 الی 10 بار با اختلاف فشار 1 الی 4 بار ، رنج ثابت را روی 8 بار و رنج اختلاف فشار را روی 1 بار تنظیم کنیم ، سوئیچ فشار به نحوه ذیل عمل خواهد نمود :

زمانیکه فشار اندازه گیری شده به 8 بار برسد ، پرشر سوئیچ فرمان لازم را به مصرف کننده ارسال می کند ، به طور مثال پمپی را خاموش می نماید و زمانیکه مجدد رنج فشار از 8 بار به 7 بار کاهش پیدا کند ، بواسطه ی تنظیم اختلاف فشار 1 بار پرشر سوئیچ ، مجدد کنتاکت دستگاه تغییر حالت داده و فرمان مجدد را به پمپ صادر نموده و باعث روشن نمودن پمپ خواهد شد .

کاربرد پرشر سوئیچ

همانطور که اشاره شد پرشر سوئیچ ها کاربرد وسیعی دارند و در تمام صنایع مورد استفاده قرار می گیرند . اما سیال مورد اندازه گیری مایعات و گازها می باشند که جهت هریک از سیالات متناسب با مشخصه سیال مورد استفاده در سایت ، از پرشر سوئیچ خاص خود استفاده می گردد . به طور مثال پرشر سوئیچ های پر کاربرد در صنعت را می توان پرشر سوئیچ آب ، پرشر سوئیچ هوا ، پرشر سوئیچ بخار و پرشر سوئیچ گاز اشاره نمود.

خرید محصولات پرشر سوئیچ

پرشر سوئیچ بخار

پرشر سوئیچ بخار معمولا در تیپ های بیلوز دار ، دیافراگمی و بوردن ارائه می گردند . سوئیچ های فشار بخار باید قابلیت تحمل دمای سیال و دمای محیط را داشته باشند . اغلب به جهت بالا بردن عمر پرشر سوئیچ بخار از لوپ یا همان سیفون استفاده می گردد که انتقال حرارتی کمتری به متعلقات پرشر سوئیچ بخار صورت پذیرد .

پرشر سوئیچ بخار نیز در رنج های متنوعی جهت رفع نیاز انواع صنایع بخار ارائه می گردد . یکی از پرکاربرد ترین مصرف این سوئیچ فشار ، نصب بر روی دیگ های بخار " بویلر " می باشد .از پرشر سوئیچ بخار که در بازار ایران شناخته شده می باشد و فروش فراوان دارد ، پرشر سوئیچ هانیول و پرشر سوئیچ عیوض تکنیک و پرشر سوئیچ شم ایتالیا می باشد . با کلیک بر روی هر یک به بررسی تخصصی تر آنها خواهید پرداخت و در صورت نیاز به خرید و سفارشگذاری با واحد فروش پرشر سوئیچ مجموعه ما " کنترل تک " در ارتباط باشید.

 پرشر سوئیچ دیگ بخار

خرید محصولات پرشر سوئیچ

پرشر سوئیچ هوا

پرشر سوئچ هوا در رنج های واحد بار نسبت به پرشر سوئیچ بخار ارزان تر می باشند . چرا که اغلب نیاز به قابلیت تحمل دمای بالا را ندارند . همچنین کاور آنها معمولا پلاستیکی یا المنیومی می باشد . اما پرشر سوئیچ هوا در رنج های میلی بار بواسطه نیاز به دقت بالا و تیپ کپسولی و دیافراگمی از قیمت بالاتری برخوردار می باشند . از پرشر سوئیچ هوا در سیستم های تهویه ، هوا ساز ، اکسیژن لازم جهت احتراق و ... استفاده می شود . از پرشر سوئیچ های هوا در رنج بار می توان به پرشر سوئیچ ساگینومیا ، پرشر سوئیچ دانفوس ، پرشر سوئیچ عیوض و در رنج های میلی بار به پرشر سوئیچ دانگز اشاره نمود که البته همه ی آنها در طیف فروش کنترل تک واقع شده است.

 پرشر سوئیچ هوا

پرشر سوئیچ آب

پرشر سوئیچ آب معمولا با مدل های پرشر سوئیچ هوا مشترک می باشند .

فروش پرشر سوئیچ

فروش پرشر سوئیچ در طیف های مختلف در کنترل تک صورت می پذیرد . پرشر سوئیچ های نرمال باز و نرمال بسته با خروجی های SPDT ON/OFF در برند های داخلی ، اروپایی با ضمانت اصلی را از ما مطالبه نمایید . همچنین جهت انتخاب پرشر سوئیچ مورد نظر در صورت نیاز به راهنمایی با کارشناسان ما در ارتباط باشید. جهت خرید و سفارشگذاری ضمن مراجعه به بخش پرشر سوئیچ وب سایت می توانید با واحد فروش پرشر سوئیچ کنترل تک از طریق راههای ارتباطی تماس حاصل نموده و خریدی متفکرانه را تجربه نمایید. فروش پرشر سوئیچ تخصص ماست .

قیمت پرشر سوئیچ

قیمت پرشر سوئیچ و سایر ادوات اندازه گیری فشار همچون مانومتر ، بسته به مشخصه ی مورد نیاز متفاوت می باشد ، ارزان قیمت ترین پرشر سوئیچ ها مربوط به برندهای چینی می باشد که البته جایگزینی پرشر سوئیچ های ایرانی پیشنهاد می گردد که ضمن یمت مناسب از کیفیت بالاتر و خدمات پس از فروش برخوردار می باشند . جهت براورد قیمت پرشر سوئیچ و خرید با ما در ارتباط باشید.

 

سوالات متداول

تجهیزات هستند از ادوات فشار جهت ارسال فرمان " سوئیچ " در مقدار فشار تنظیم شده به صورت الکترومکانیکی با کاربردی وسیع در صنایع.
فروش پرشر سوئیچ در کنترل تک در انواع مختلف پرشر سوئیچ بخار ، پرشر هوا ، پرشر آب ، پرشر سوئیچ گاز با نازلترین و رقابتی ترین قیمت پرشر سوئیچ در بازار.
امتیاز دهید
نظرات کاربران
حنفی
حنفی
⭐⭐⭐⭐⭐
عالی.واقعا عالی